27 març de 2022 a les 11:58
Finalment han participat un total de 336 persones que han hagut de fer un recorregut pel poble amb final a l'escola. La participació total, però, ascendeix a 359 persones comptant la fila zero. La recaptació es destinarà a la ONG marista SED i Càritas Malgrat. Els organitzadors fan una valoració positiva i ja parlen d'una segona edició
Pocs minuts després de les deu del matí s'ha donat el tret de sortida des de la plaça Cesco Boix a la primera cursa solidària organitzada per l'escola Chanel de Malgrat de Mar. Els participants, un total de 336 persones, han hagut de superar diverses proves d'orientació repartides pel poble fins arribar a la meta, situada a l'escola Chanel. Una part de la recaptació de les inscripcions es destinarà a la ONG marista SED, que treballa en diversos projectes d'eficiència energètica a escoles de Tanzània, Ruanda i República centreafricana. Una altra part anirà destinada a Càritas Malgrat. Precisament, els alumnes de cinquè de primària de l'escola Chanel han pogut conèixer in situ els projectes en els que treballa l'entitat malgratenca coincidint amb la celebració de la setmana de la solidaritat al centre.
Sergi Segura, un dels mestres de l'escola i organitzador de l'esdeveniment explica que l'objectiu de l'activitat és "transmetre valors i treballar en equip per arribar al final":
Segura reconeix que la participació ha superat les expectatives de l'escola fins al punt que van haver de tancar les inscripcions abans del previst:
La valoració global és "molt positiva":