28 març de 2022 a les 14:15
Ona Malgrat estrena Essencials en temps de pandèmia, un reportatge que recull nou històries de persones vinculades a Malgrat de Mar i que han estat en primera línia des de l'inici d'aquesta pandèmia mundial
Coincidint amb els dos anys de l'inici de la pandèmia, Ona Malgrat estrena demà dimarts a les 12h a través del canal de Youtube un documental on es recullen les experiències de nou persones que des de l'esclat de la pandèmia van estar en primera línia. Expliquen la seva experiència Vicenç Nadal, director de l'Escola Mare de Déu de Montserrat; Victòria Arniges, farmacèutica; Juan Sorroche, caporal de la Policia Local; Arturo Redondo, tècnic en emergències sanitàries; Roser Quinta, infermera; Marta Martín Riera, periodista; la carnissera Glòria Parramón; Alex Pérez, informàtic de l'Ajuntament de Malgrat de Mar i Inma Hidalgo, del servei de neteja de l'Ajuntament.
El reportatge es podrà veure a través del següent enllaç