7 desembre de 2021 a les 15:22
El jove esportista malgratenc, Èric Terrés, ha tornat de Pamplona aquest cap de setmana amb dues medalles. Una de plata en Salt i l'or en la categoria absoluta per equips. Recordem que Terrés competeix amb el Salt Gimnàstic i actualment es troba al CAR Sant Cugat amb la selecció catalana.
Èric Terrés ha fet història amb el seu equip ja que és la primera vegada que aconsegueixen ser Campions d'Espanya de la categoria absoluta. La participació d'Èric Terrés a Pampolona s'ha completat amb un quart lloc en terra i cinquè en barra.
Recordem que el Navarra Arena de Pamplona ha acollit aquest cap de setmana el Campionat d'Espanya de Gimnàstica Artística.