Resuming podcast

11 juliol de 2022 a les 11:17

El gimnasta malgratenc Èric Terrés, tercer de Catalunya al campionat de Catalunya disputat aquest cap de setmana a Vic

Compartir

El gimnasta malgratenc Èric Terrés ha participat al Campionat de Catalunya Promoció- Base - Via Olímpica que s'ha disputat aquest cap de setmana a Vic obtenint diverses medalles

Èric Terrés ha quedat tercer de la classificació general a la categoria via olímpica 9; tercer de la categoria absoluta, medalla d'or en salt, medalla d'or en terra i medalla de bronze en paral·leles.

Èric Terrés ha explicat a Ona Malgrat com es va sentir al llarg de les diferents proves de la competició.

El jove esportista, que es troba al CAR Sant Cugat, ja prepara el viatge a Portugal per aquest dijous per participar amb la selecció espanyola en un campionat entre Portugual i Espanya.

Èric Terrés ha avançat que properament estarà a Malgrat de Mar, el seu poble, al que tant troba a faltar.