Resuming podcast

15 maig de 2015 a les 21:16

ERC proposa la creació d'un Consell d'Ensenyament

Compartir

La candidatura d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) de Malgrat de Mar a les eleccions municipals del 24 de maig proposa la creació d'un Consell d'Ensenyament, un òrgan “que tingui capacitat de decisió efectiva, amb una càrrega pressupostària i que serveixi per executar les accions que en ell s'acordin”. Ho ha explicat Joan Emili Roig, un dels membres de la llista electoral d'ERC.

Roig també afegit que la intenció de l'acte d'aquest divendres és “detectar les mancances i els aspectes que es poden millorar en l'ambit de l'educació a Malgrat de Mar”.

L'acte s'ha celebrat aquest divendres al Centre Cívic.


20150515221947.150515.emili.roig.ensenyament.1.mp3
20150515221947.150515.emili.roig.ensenyament.2.mp3