17 novembre de 2021 a les 10:59
El Grup Municipal d’ERC a l’Ajuntament de Malgrat de Mar presenta a la sessió plenària d’aquest dijous dues mocions relatives a l’eliminació de la violència envers les dones i a la normativa de les plusvàlues municipals
Un any més, el grup municipal d’ERC presentarà una moció en commemoració del Dia Internacional contra la violència envers les dones. Tal com indica la regidora d’ERC, Ester Martínez, aquesta moció és un recordatori de la situació de violència envers les dones i els col·lectius més vulnerables. És per això que recorden que s’han de sumar esforços i no deixar que es produeixi cap mena de violència masclista.
Pel que fa a la segona moció, el partit malgratenc s’uneix als altres grups municipals d’ERC per tal d’evitar que la nova normativa perjudiqui els ingressos dels consistoris. Per aquest motiu demanen l’Estat que compensi les pèrdues que suposarà el canvi en l’impost amb la creació d’un fons extraordinari i d’un fons permanent de compensació. El regidor d’ERC, Ramir Roger, en dona més detalls.
La sessió plenària començarà a les 19h a la Sala de Plens de l’Ajuntament i es podrà seguir en directe des del 107.4FM, a Onamalgrat.cat i pel canal de Youtube de l’Ajuntament.