Resuming podcast

11 maig de 2015 a les 13:28

ERC obre campanya amb un homenatge als seus regidors a l'Ajuntament des del 1979

Compartir

L'agrupació local d'ERC a Malgrat de Mar ha obert aquest dissabte els actes de campanya per a les eleccions municipals del 24 de maig amb un acte a l'Arxiu Municipal en el que el partit ha presentat el vídeo de la campanya electoral. A més, el partit ha organitzat una mostra de fotografies, cartells i documents relacionats amb els diferents regidors que ha tingut la formació al consistori des del 1979.

El cap de llista, Ramir Roger ha explicat que "la idea és reivindicar el passat del que ens sentim hereus i projectar-lo cap al futur amb una concepció més moderna i adaptada als temps actuals".
Per altra banda, la formació independentista també ha recollit les impressions dels veïns aquest diumenge al matí en un acte al barri de Can Palomeres. Ramir Roger ha explicat que "amb aquest acte hem aprofitat per fer porta a porta al barri i escoltar les preguntes dels veïns sobre el programa electoral del partit".




20150511144655.110515.ramir.acte.1.mp3
20150511144655.110515.ramir.acte.2.mp3