Resuming podcast

23 octubre de 2014 a les 8:30

ERC critica que l'alcaldessa es plantegi sancionar els qui van plastificar de groc el mobiliari urbà

Compartir

La portaveu del grup municipal d'ERC, Anna Maria Anglada, ha explicat aquest dimecres a Ona Malgrat que els voluntaris "només pretenen fer una visualització d'un color emblemàtic" i ha afegit que les acusacions que s'han fet "són una exageració" perquè, entre d'altres coses, no s'ha malmès el mobiliari urbà.

Anglada també ha afegit que la reacció de l'alcaldessa Conxita Campoy ha estat "desproporcionada" en plantejar-se sancionar els qui van dur a terme l'actuació. La regidora republicana creu que "no es pot dir que això hagi estat un acte incívic", sinó que és una campanya simbòlica i visible.


20141022124340.anglada.pais-groc-1.mp3
20141022124340.anglada.pais-groc-2.mp3