23 juny de 2021 a les 17:01
Lídia Pujol visita aquest proper dissabte Malgrat de Mar per oferir un concert juntament amb el guitarrista Pau Figueres. La cita serà al Parc del Castell a les 20 h. Lídia Pujol oferirà un concert on repassarà les cançons que marquen la seva trajectòria, des de la qual es reflexiona sobre els drets de les persones i la llibertat. El concert de Lídia Pujol s'emmarca en els actes organitzats per la Regidoria d'Igualtat i LGTBIQ amb motiu del Dia de l'Orgull LGTBIQ que es commemora el 28 de juny