Resuming podcast

7 novembre de 2013 a les 12:34

"Entrevista amb l'alcaldessa" torna aquest divendres

Compartir
El programa, que inclourà una entrevista d'una hora a l'alcaldessa Conxita Campoy, també servirà per respondre les preguntes que els oients li vulguin fer.

Per prendre part en aquest espai radiofònic les persones interessades han de fer arribar les seves qüestions a l'emissora municipal. Ho poden fer en qualsevol moment enviant un correu electrònic a onamalgrat@ajmalgrat.cat, a través dels perfils que la ràdio té a Facebook i a Twitter, o bé trucant al telèfon 93 765 33 00.