Resuming podcast

1 desembre de 2021 a les 14:36

Entrevista amb Josep Ragull, director Escoles Fonlladosa

Compartir

La campanya de donació de sang dels alumnes de tercer d'ESO de les Escoles Fonlladosa ha estat tot un èxit. Així ho ha valorat el director del centre, Josep Ragull, després d'anunciar que finalment s'han aconseguit 216 donacions

Ragull ha explicat que la xifra de donants va ser de més de 250 tot i que molts s'han hagut de descartar per diversos motius mèdics. En tot cas, Ragull considera que 216 és una molt bona xifra per a una iniciativa que té un doble objectiu: ser solidaris amb el Banc de Sang, que sempre necessita bosses de sang, i d'altra banda, mostrar als estudiants, en aquest cas els de tercer d'ESO, la importància de ser donant. A través del projecte de servei comunitari tots els estudiants poden conèixer com és el procés de donació de sang i tot allò que l'envolta.