30 juny de 2021 a les 13:00
El regidor de la CUP, Enric Zaldo, tanca avui les entrevistes polítiques d'aquesta temporada. Amb ell també hem fet balanç de l'equador del mandat 2019-2023
Durant l'entrevista, Enric Zaldo ha volgut donar les gràcies a tots els treballadores de l'Ajuntament de Malgrat de Mar per la tasca que fan diàriament. Des del punt de vista polític, Zaldo ha destacat que, tot i ser conscient que el temporal Gloria i la pandèmia mundial han estat dos fets a tenir en compte, "el govern no pot caure en l'excusa del Gloria i la pandèmia" de manera constant. Segons ell, "un govern no s'ha de lamentar i ha de tirar endavant".
El regidor de la CUP creu que el govern del PSC i JxCAT - Malgrat ens Mou "és de titular i de qui dies passa anys empeny, un govern de cara a la galeria que no esten la mà a l'oposició" i posa com a exemple la comissió per a la recuperació econòmica i social que es va crear arran de la pandèmia. El regidor cupaire va més enllà i diu que "aquest és un govern amb molta façana i poc recorregut".
Per altra part, en referència a les mocions que s'han tirat endavant al llarg d'aquests dos últims anys, Zaldo ha explicat que "moltes han tingut una fortalesa ideològica, que s'han aprovat però que després no s'han acabat desenvolupant com per exemple la que fa referència a l'aprovació de Malgrat municipi antiracista o municipi feminista.
Per últim, durant l'entrevista política Enric Zaldo ha retret al govern que hagi externalitzat serveis municipals com ara el Casal d'estiu o que aposti per esdeveniments com el Nomad Festival, organitzat des de fora de l'Ajuntament. Segons Zaldo, "no hi ha iniciativa per transformar el municipi".