26 maig de 2021 a les 13:33
El regidor de la CUP, Enric Zaldo, ha passat avui per l'Entrevista Política d'Ona Malgrat
Durant l'entrevista, el regidor Zaldo ha valorat la reorganització de l'organigrama polític que ha fet el govern de Malgrat de Mar. Segons ell, són uns canvis que no segueixen una lògica, "no està clar l'argument que donen per justificar aquests canvis". Enric Zaldo destaca que "a la CUP ens sobta com han encaixat els regidors del PSC aquests canvis, per exemple, la regidora Ortiz que s'ocupava de RRHH i ara passa a ser responsable de Serveis Informàtics, no ho trobem coherent. No perquè el senyor Cardona ho farà malament però la trajectòria formativa i professional d'Ortiz avala que fos la responsable d'aquesta àrea". El regidor de la CUP considera que "el que ha passat és que hi ha hagut unes inconformitats entre els regidors del PSC, concretament de la senyora Ortiz i s'ha passat per sobre d'una presa de decisions de la que ella havia de ser responsable, ella no està conforme i opta per canviar de regidoria". Afegeix que "és normal que hi hagi conflictes en un equip però si estan cohesionats com diuen que estan el que han de fer és solucionar-ho de manera col·laborativa. El 2017 ja va passar una situació similar amb el regidor Cuní, que estava disconforme i va cedir el seu espai polític. La senyora Ortiz hauria de fer el mateix".
Durant l'entrevista, Enric Zaldo també ha parlat de la situació del lloguer a Malgrat de Mar.