Resuming podcast

25 març de 2014 a les 21:22

Engeguen la campanya "Tourist Friendly", per apropar els turistes als comerços del centre

Compartir

Tourist friendly és el nom de la campanya que cerca apropar els turistes que visiten Malgrat de Mar, que s'allotgen al Passeig Marítim, fins al comerç local. L'Associació de Comerciants de Malgrat Centre i Malgrat Turisme SL posaran en marxa aquesta iniciativa a l'abril. Els comerços adherits primer faran una formació per estar preparats per atendre els visitants. Toni Riera, de Malgrat Turisme SL, ha explicat que s'oferirà als comerciants dues jornades de formació: la primera, que tindrà lloc l'1 d'abril, aportarà als assistents informació bàsica sobre el municipi; la segona, que es durà a terme el 8 d'abril, serà d'idiomes, sobretot, d'anglès, francès i alemany.

Els comeriants que prenguin part en aquestes dues jornades rebran una certificació com a Tourist friendly, és a dir, establiment amic del turista. Els botiguers, a més, oferiran descomptes i ofertes als turistes a través d'unes targetes, que es repartiran a les oficines de turisme de la plaça de l'Àncora i de Ca l'Arnau.

Cèlia Hernández, presidenta de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre, ha valorat positivament la iniciativa i creu que "farà arribar més turistes al centre del poble" aquest estiu.

La presentació de la campanya Tourist friendly ha comptat amb la presència de l'alcaldessa Conxita Campoy, de comerciants i també de regidors de l'equip de govern i de l'oposició.


20140325145929.riera.tourist-friendly-1.mp3
20140325145929.riera.tourist-friendly-2.mp3
20140325145929.hernandez.tourist-friendly-1.mp3