Resuming podcast

8 juny de 2022 a les 13:39

Els veterans del Club Patí Malgrat guanyen la Lliga Catalana

Compartir

L'equip local va guanyar el FC Barcelona a les faltes directes, després d'empatar a quatre gols durant el temps reglamentari. El play off de la Lliga Catalana de Veterans es va disputar el cap de setmana passat al Vendrell. Per altra part, l'equip de Nacional Catalana va guanyar el Piera i es manté a la categoria; les noies del Fem15, en canvi, van caure a les finals de la Copa Catalana

El CP Malgrat Abaden 'A' s'ha proclamat aquest cap de setmana campió de la Lliga Catalana de Veterans d'hoquei patins al Vendrell. L'equip local es fa enfrontar al FC Barcelona a la final, a qui va guanyar a les faltes directes, després d'empatar a quatre durant el temps reglamentari. Juan León Gómez, president del CP Malgrat, assegura que aquesta és "una victòria important".

L'equip de Nacional Catalana també tenia un partit transcendental aquest cap de setmana perquè es jugava la permanència a la categoria contra el Piera. Gómez diu que "va ser un partit molt igualat" i que no va ser fins a deu minuts del final que els malgratencs van aconseguir l'empat, preàmbul del 6-2 definitiu.

Finalment, el Fem15, que es jugava la Copa Catalana a Vilanova i la Geltrú, va caure a semifinals contra el Santa Perpètua.

Dels resultats d'aquest cap de setmana, Juan León Gómez també ha volgut destacar el fet que l'Aurora i la Maria, jugadores del CP Malgrat vinculades al Fem11 del Salt, s'han proclamat campiones de Catalunya amb el conjunt gironí.

* Foto: Federació Catalana de Patinatge