Resuming podcast

29 març de 2022 a les 8:02

Els sindicats mantenen la vaga al sector de l'educació avui i demà

Compartir

Així ho han decidit després de titllar "d'engany" les quatre sessions de mediació que s'han fet al departament de Treball amb Educació

Els sindicats lamenten que les posicions continuïn allunyades i denuncien la "incapacitat negociadora" de la conselleria encapçalada per Josep González-Cambray, de qui demanen la dimissió com a màxim responsable. 

Per la seva part, el departament d'Educació defensa que ha fet "els moviments necessaris" i sosté que no es poden atendre les demanes dels sindicats "totes i al mateix temps" pel seu elevat cost econòmic. També demanen als representants que acudeixin a la mesa sectorial prevista per aquest dijous.

 

*Foto: Imatge d'arxiu de la concentració de fa dues setmanes a l'Institut Ramon Turró i Darder