29 març de 2022 a les 8:02
Així ho han decidit després de titllar "d'engany" les quatre sessions de mediació que s'han fet al departament de Treball amb Educació
Els sindicats lamenten que les posicions continuïn allunyades i denuncien la "incapacitat negociadora" de la conselleria encapçalada per Josep González-Cambray, de qui demanen la dimissió com a màxim responsable.
Per la seva part, el departament d'Educació defensa que ha fet "els moviments necessaris" i sosté que no es poden atendre les demanes dels sindicats "totes i al mateix temps" pel seu elevat cost econòmic. També demanen als representants que acudeixin a la mesa sectorial prevista per aquest dijous.
*Foto: Imatge d'arxiu de la concentració de fa dues setmanes a l'Institut Ramon Turró i Darder