Resuming podcast

3 gener de 2022 a les 10:16

Els Reis d’Orient ja són aquí

Compartir

Aquest diumenge s’ha obert el campament reial on els nens els han pogut saludar i seguirà els dies 3, 4 i 5 abans de la cavalcada reial

Un any més, l’Ajuntament de Malgrat de Mar vol donar la benvinguda a Ses Majestats els Reis d’Orient. És per aquest motiu que, a més de la tradicional cavalcada de reis, també ha preparat el campament reial. D’aquesta manera, tots els infants del municipi podran visitar-los abans de la nit de dimecres i de la cavalcada. 

Aquesta es farà dimecres a partir de les 18:30. Els Reis sortiran des de davant del Pavelló Municipal de l’avinguda Tarragona, baixaran per Verge Montserrat fins al Pavelló Germans Margall on faran el seu discurs.

Les entrades pel campament d’avui i demà ja s’han esgotat, però tothom qui vulgui encara pot visitar el campament reial el dia 5, per fer-ho ha de reservar les seves entrades a Entrápolis.com.  Recordeu que és obligatori seguir les mesures de seguretat i fer cas en tot moment de les indicacions de l’organització, tant al campament com a la cavalcada.