Resuming podcast

2 maig de 2022 a les 9:21

Els Ratpenatsinfernals tornen a portar el foc als carrers de Malgrat sense restriccions

Compartir

La Colla de Diables Ratpenatsinfernals ha tancat aquest cap de setmana el programa d'activitats del MalgrART amb una cercavila del Bestiari, que ha comptat amb la participació de les colles de diables de Malgrat de Mar, Calella i Montmeló. Els Ratenatsinfernals pensen ara en la Festa Major de Sant Roc que els permetrà tornar a organitzar els correfocs com abans de la pandèmia

"Teníem moltíssimes ganes de sortir; de tornar als carrers una altra vegada sense restriccions, sense mascaretes", assegura Joana Comas, cap de la Colla de Diables Ratpenatsinfernals. La plantada i cercavila del Bestiari d'aquest dissabte ha servit, d'una banda, per tancar el programa d'activitats de MalgrART, i de l'altra, per tal que la colla de diables hagi pogut tornar a portar el foc als carrers de Malgrat sense restriccions. Tot i l'amenaça de pluja, els Ratpenatsinfernals van poder treure la bèstia foc, juntament amb el bestiari de Calella i Montmeló. Comas ha explicat que la pandèmia ha afectat l'entitat perquè, "bàsicanent, una colla de diables surt al carrer i és el que no es podia fer". Tot i això, la cap de colla assegura que ara els diables s'han reactivat.

Després d'aquest cap de setmana, els Ratpenatsinfernals pensen ara en la Festa Major de Sant Roc. Comas ha avançat que hi haurà correfocs com els d'abans de la pandèmia i que també es recuperarà l'espectacle final a la plaça de l'Àncora.