Resuming podcast

19 març de 2015 a les 11:40

Els membres de Podemos constituiran una agrupació d'electors per a participar a les eleccions municipals

Compartir

Podemos va decidir a mitjans de l'any passat que no presentaria candidatures a les eleccions municipals perquè l'equip promotor del partit volia evitar configurar llistes sense comptar amb totes les garanties. Com que els membres de Podemos de Malgrat de Mar no poden utilitzar les sigles del partit, han decidit constituir una agrupació d'electors per poder-se presentar a les eleccions municipals del 24 de maig.

L'Enric, el secretari general de Podemos a Malgrat de Mar, ha explicat que "han d'intentar recollir les signatures" i ha afegit que si no ho aconsegueixen "no podran participar a les eleccions municipals, però faran oposició des de l'Ajuntament". A més, l'Enric diu que, encara que no arribin a les 500 signatures, se sentiran satisfets perquè hauran aconseguit el suport d'alguns ciutadans i ciutadanes a qui hauran pogut explicar el seu projecte de poble.

Tot i que encara no han fet públic el seu programa electoral, el secretari general de Podemos ha avançat que el què faran serà "d'entrada escoltar la gent" per conèixer quins són els problemes reals de les persones i buscar solucions.

Pel què fa a la llista, la formació ha explicat que, tot i que podria publicar-la abans, no l'elaborarà fins que hagi aconseguit les 500 signatures. El procés per a fer-la passarà per unes primàries "obertes a tothom, a tot el poble".


20150319134738.enric-1.mp3
20150319134738.enric-2.mp3
20150319134738.enric-3.mp3