Resuming podcast

30 desembre de 2021 a les 12:21

Els malgratencs es preparen per celebrar Cap d’Any

Compartir

Estem a les portes d’acabar l’any i hem volgut parlar amb els malgratencs sobre la forma com celebraran el Cap d’Any. En aquest sentit tothom amb qui hem parlat celebrarà la nit de Cap d’Any a casa amb la família i en petit comitè. Tot i això, les opinions respecte si els agrada aquesta forma de celebrar-ho són diverses.

D’una banda, tenim els malgratencs que no els agrada haver de celebrar Cap d’Any d’aquesta forma, però que ho respecten. Un exemple d’aquesta visió són en Jaume, la Mari Ángeles i en David que es quedaran a casa amb el seu grup bombolla. També ho és la Mireia qui estarà a casa seva amb la seva família, tot i que el seu marit haurà de quedar-se confinat a l’habitació per ser positiu en Covid. 

D’altra banda, una part de la població també es quedarà a casa amb la família, tot i que no ho lamenta. Al contrari, prefereixen celebrar el Cap d’Any tranquil·lament a casa. Aquest és el cas de Paquita i Amparo, dues malgratenques que el celebraran a casa amb els seus marits.

Tot i que les opinions dels malgratencs són diverses envers la celebració de Cap d’Any, tots ells consideren que la ciutadania ha de respectar les normes. I, és que, tal com indiquen, la situació epidemiològica és la que hi ha i, si volem posar fi a la Covid, tots hem de col·laborar.