25 juny de 2015 a les 11:30
Tots els afectats per la intoxicació per clor que s'ha produït en unes piscines d'un hotel de Malgrat de Mar aquest dimecres a la tarda ja han estat donats d'alta. Ho ha confimat l'alcalde de Malgrat de Mar, Joan Mercader, que ha explicat que el Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament han obert una investigació per tal d'aclarir les causes de l'incident.
Els afectats, la meitat dels quals són menors d'edat i tots de caràcter lleu, van ser atesos pel Servei d'Emergències Mèdiques (SEM). Sis dels afectats van ser traslladats a l'hospital Sant Jaume de Calella i quatre a l'Hospital Comarcal de Blanes. Els altres dos van ser atesos pel SEM en el mateix lloc de l'incident.
La Policia Local de Malgrat de Mar ha clausurat i precintat les piscines com a mesura cautelar.