Resuming podcast

25 juny de 2015 a les 11:30

Els intoxicats per clor a una piscina d'un hotel de Malgrat ja han estat donats d'alta

Compartir

Tots els afectats per la intoxicació per clor que s'ha produït en unes piscines d'un hotel de Malgrat de Mar aquest dimecres a la tarda ja han estat donats d'alta. Ho ha confimat l'alcalde de Malgrat de Mar, Joan Mercader, que ha explicat que el Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament han obert una investigació per tal d'aclarir les causes de l'incident.

Els afectats, la meitat dels quals són menors d'edat i tots de caràcter lleu, van ser atesos pel Servei d'Emergències Mèdiques (SEM). Sis dels afectats van ser traslladats a l'hospital Sant Jaume de Calella i quatre a l'Hospital Comarcal de Blanes. Els altres dos van ser atesos pel SEM en el mateix lloc de l'incident.

La Policia Local de Malgrat de Mar ha clausurat i precintat les piscines com a mesura cautelar.


20150625125121.250615.mercader.intoxicacio.mp3
20150625125121.250615.mercader.intoxicacio2.mp3