Resuming podcast

13 abril de 2022 a les 10:03

El 70% dels hotels de Malgrat de Mar obriran durant aquesta Setmana Santa

Compartir

Des del sector comenten que les previsions pel què fa a l'ocupació "estan bé" però lamenten que les xifres "encara no arribin a ser les normals que tenien" abans de la pandèmia. La guerra a Ucraïna, l'augment del preu de l'energia i de les matèries primeres, i "la lentitud del govern espanyol" pel què fa a la flexibilització de les restriccions per la covid són factors que, segons els hotelers, els fan esperar la temporada d'estiu "amb incertesa"

El 70% dels hotels de Malgrat de Mar estaran oberts aquesta Setmana Santa. Així ho ha detallat Jordi Garriga, President de l'Associació d'Hotelers del municipi. Garriga ha afegit, però, que tot i que les previsions d'ocupació "estan bé" les dades encara no seran les mateixes que les que es registraven abans de l'esclat de la pandèmia. "També hem de dir que després de Setmana Santa aquestes ocupacions baixen moltíssim i això farà que algun hotel hagi de tancar", lamenta Garriga.

Pel què fa a la temporada d'estiu, el sector hoteler malgratenc l'encara amb "incertesa". Garriga assegura que dues de les qüestions que més preocupen als hotelers és, d'una banda, la guerra a Ucraïna, i de l'altra l'encariment dels preus de l'energia i de les matèries primeres.

 

Garriga també ha criticat "la lentitud del govern espanyol" en relació a la flexibilització de les restriccions per la pandèmia. L'hoteler considera que aquest fet ha comportat que turistes com els britànics, que fan les reserves a principis d'any, hagin triat altres destinacions com Itàlia o Grècia.