Resuming podcast

25 març de 2021 a les 17:12

Els establiments de restauració podran continuar amb l'ampliació de l'espai de les terrasses fins a finals d'any

Compartir

El govern de Malgrat de Mar, format pel PSC i JxCat- Malgrat ens Mou, ha decidit allargar novament el termini del permís per tal que els bars, restaurants i cafeteries puguin disposar de més espai a les seves terrasses de la via pública per mantenir les distància entre els clients i complir així amb les mesures de prevenció i seguretat de la COVID-19. El termini s'ha ampliat fins al 31 de desembre.

El passat mes de desembre es va aprovar un document amb els criteris tècnics que determinen aquesta ampliació de les terrasses durant la crisi sanitària de la covid-19. L'Ajuntament va aprovar aquest permís d'ampliació l'any passat durant l'estat d'alarma provocat per la pandèmia de la COVID-19. Des de llavors s'han prorrogat els terminis.