Resuming podcast

25 novembre de 2014 a les 11:54

Els comerciants repartiran 3.000 euros aquest Nadal

Compartir

La campanya de Nadal de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre funciona igual que d'altres que l'entitat ha dut a terme com el sorteig de Sant Jordi. Els clients dels establiments associats poden emplenar les butlletes que se'ls facilitarà quan realitzin les seves compres. Després, les han de dipositar a l'urna que trobaran a la mateixa botiga.

El sorteig dels 30 vals valorats en 100 euros tindrà lloc el 27 de desembre a la plaça de l'Església. Els guanyadors podran utilitzar-los a les botigues de Malgrat de Mar fins el 5 de gener.

Cèlia Hernández, presidenta de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre, ha explicat que l'objectiu de la iniciativa és aconseguir que "la gent es mogui per Malgrat, compri a les botigues i créixer com a entitat". En aquest sentit, Hernández ha avançat que en gairebé un any s'ha doblat el nombre de comerços associats.

La iniciativa compta amb la col·laboració de Malgrat Turisme S.L. i l'Ajuntament de Malgrat de Mar.


20141125130656.hernandez.sorteig-1.mp3
20141125130656.hernandez.sorteig-2.mp3
20141125130656.hernandez.sorteig-3.mp3