Resuming podcast

23 desembre de 2014 a les 7:39

Els comerciants repartiran 3.000 euros aquest dissabte

Compartir

La campanya de Nadal de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre funciona igual que d'altres que l'entitat ha dut a terme com el sorteig de Sant Jordi. Els clients dels establiments associats encara poden emplenar aquests dies les butlletes que se'ls facilita quan realitzen les seves compres. Després, les han de dipositar a l'urna que trobaran a la mateixa botiga.

El sorteig dels 30 vals valorats en 100 euros tindrà lloc aquest dissabte al migdia a la plaça de l'Església. L'acte inclourà un concert de jazz a càrrec del trio de l'Aula de Música Contrapunt. Els guanyadors podran utilitzar els vals a les botigues de Malgrat de Mar fins el 5 de gener.

Cèlia Hernández, presidenta de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre, ha explicat que "la gent està molt contenta". Diu que als clients "els agrada molt omplir les butlletes a les botigues i que ho fan amb il·lusió".

La iniciativa compta amb la col·laboració de Malgrat Turisme S.L. i l'Ajuntament de Malgrat de Mar.


20141223085528.hernandez.sorteig-1.mp3