22 desembre de 2014 a les 10:20
L'Associació de Comerciants Malgrat Centre ha lliurat aquest matí a l'Ajuntament les joguines que ha comprat amb els diners de la darrera quota que han pagat els seus socis. S'han gastat 500 euros en joguines per a nens i nenes de totes les edats, que el consistori farà arribar a Creu Roja. L'acte de lliurament ha comptat amb la presència de l'alcaldessa de Malgrat de Mar Conxita Campoy, de Mercè Mora, regidora d'Acció Social i Ciutadania, i de Cèlia Hernández, presidenta de l'Associació de Comerciants.
Hernández ha explicat que els botiguers senten "felicitat per poder ajudar les persones i tornar el què la gent els dóna als comerciants: comprar durant tot l'any i que els comerços es mantinguin oberts". Hernández ha afegit que amb aquesta acció solidària volen mostrar també el seu agraïment i fidelitat als clients.
Les joguines que els comerciants han lliurat a l'Ajuntament s'afegeixen a les que el consistori i les escoles malgratenques també han recollit aquests dies i es portaran a Creu Roja, que du a terme una campanya de recollida de joguines per aconseguir que tots els infants en rebin aquestes festes.
A banda de prendre part en la campanya de recollida de joguines de Creu Roja, els comerciants també recullen aquests dies productes d'higiene. L'acció solidària és a benefici del Banc d'Aliments de l'Ajuntament de Malgrat de Mar.