Resuming podcast

17 novembre de 2022 a les 13:29

Fight for Glory - Top Queens, un esdeveniment solidari amb la Fundació Vicente Ferrer per commemorar el 25N

Compartir

L'Ajuntament de Malgrat de Mar ha presentat aquest matí el Fight for Glory - Top Queens, un esdeveniment esportiu de kick boxing femení que es disputarà el dissabte 26 de novembre al pavelló Germans Margall. El municipi acollirà per primera vegada dos campionats del món, un d'Europa, un d'Espanya i 15 combats professionals a través de l'AFE - Top King Malgrat

Durant la presentació del  Fight for Glory - Top Queens, l'alcaldessa Sònia Viñolas, ha agraït la tasca de foment de l'esport que realitzen des de l'AFE - Top King Malgrat.

Aquest esdeveniment esportiu està inclòs en el programa d'actes del 25N, el Dia mundial per a l'erradicació de la violència envers les dones i inclourà també una xerrada sobre nutrició en les diferents etapes de la dona, un col·loqui amb les lluitadores professionals, un curs de defensa personal femenina i assessorament jurídic dels Mossos d'Esquadra davant l'agressió.

Per la seva banda, Álex Baena, responsable d'AFE - Top King Malgrat, ha agraït també a l'Ajuntament el seu suport i ha destacat la bona acollida que ha tingut el Top Queens entre competidors, practicants i al municipi.

Durant la roda de premsa de presentació d'aquest esdeveniment esportiu, la regidora d'Igualtat i LGTBiQ, Cinzia Valbonesi, ha incidit en la importància de la conscienciació i pedagogia per acabar amb la xacra social que representa la violència masclista.

Dues de les protagonistes del Top Queens seran les lluitadores Mireia Garcia i Victòria Boyanova, que aquests dies entrenen a les instal·lacions de l'AFE - Top King Malgrat.

Qui també pujarà al ring de competició és el malgratenc Khyzer Hayat, campió del món de Muay Thai, que intentarà revalidar aquest títol. Aquest matí, Hayat es mostrava confiat en poder revalidar el títol de Campió del món de Muay Thai.

Tal i com explicàvem fa uns dies, el Fight for Glory - Top Queens, que tindrà lloc el 26 de novembre al Pavelló Germans Margall, serà un esdeveniment solidari. Els diners que es recullin es estinaran a la Fundació Vicente Ferrer. Una ONG que, entre altres, treballa per combatre la discriminació que pateixen les dones índies des d'abans de néixer i la violència de gènere. L'esdeveniment esportiu començarà a les 9 del matí i s'allargarà fins el