23 setembre de 2021 a les 15:08
A partir d'aquesta data només vacunaran persones adscrites a la seva Àrea Bàsica de Salut
Els punts de vacunació massiva contra la Covid-19 deixaran de funcionar a finals d'aquest mes de setembre. El Departament de Salut ha informat aquest dijous d'una "reorientació de la vacunació" amb el tancament dels punts de vacunació massius, com el de Mas Enlaire (Blanes) o el de la Fàbrica Llobet-Guri (Calella). A partir del 30 de setembre, aquests punts de vacunació només vacunaran les persones que els toqui com Àrea Bàsica de Salut.
Des de Salut, però, puntualitzen que tant a Blanes com a Calella sí que s’administraran les segones dosis que hagin quedat pendents de gent de fora de l’Àrea Bàsica de Salut.
A la Regió Sanitària de Girona -a la qual pertany Malgrat de Mar- també tancaran centres de vacunació massiva com el Palau Firal de Girona i els de Figueres, Sant Antoni de Calonge, Olot i Ripoll.