Resuming podcast

28 abril de 2014 a les 11:32

Els Bombers Voluntaris reclamen millores en la política de riscos i prevenció laboral

Compartir

Els bombers de Malgrat s'han adherit a les protestes de la resta de parcs de voluntaris de Catalunya i han emès un comunicat en què denuncien un tracte desigual en relació als bombers funcionaris. Diuen que "no tenen delegats de prevenció, salut i seguretat"; "no disposen d'un pla de seguretat i mesures a adoptar en cas de posibles situacions d'emergència dins del propi parc"; i "no passen exàmens de salut anuals", entre d'altres.

Per tot plegat demanen a la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments que els facin exàmens de salut, que hi hagi un representant del col·lectiu en cada reunió de la mesa de salut laboral i de prevenció de riscos, i que se'ls inclogui en les estadístiques i a l'estudi del Servei de Coordinació de Salut Laboral i Prevenció de Riscos.