29 abril de 2022 a les 13:44
Una vintena d'alumnes han aprovat aquesta setmana els exàmens per aconseguir el Graduat en eduació secundària per adults (GES). Demà s'examinaran els alumnes que volen accedir a la universitat i la setmana vinent, els que es preparen per poder cursar un grau mitjà
Núria Gibert, directora de l'Escola d'Adults Cases dels Mestres, ha detallat que una quarantea d'alumnes s'examinen aquests dies per aconseguir el Graduat en educació secundària per adults, o per accedir a la universitat o poder cursar un grau mitjà o superior. Per ara, una vintena ja han aprovat el GES.
Gibert ha fet un balanç positiu del curs d'enguany. "Per sort la gent ha tornat a les aules", diu la directora de l'Escola d'Adults, que ha detallat que en aquest curs s'ha tornat a superar els més de 300 alumnes inscrits.