18 maig de 2021 a les 10:00
La marxa tindrà lloc el proper diumenge 23 de maig i el recorregut passarà pel Pla de Grau. Els diners que es recullin aniran destinats a la campanya #JoEmCorono per a la investigació de la covid
Prop de 300 persones ja s'han inscrit a la marxa solidària que el grup de 6è C de l'Escola Vedruna ha organitzat per aquest diumenge. Es tracta del projecte interdisciplinari que el grup ha decidit tirar endavant enguany.
Els alumnes han volgut recollir diners per a la investigació de la covid perquè, expliquen, la malaltia els ha tocat de ben a prop, com a tothom, i creuen que, d'aquesta manera, poden ajudar a "tornar a fer la vida normal". Amb l'experiència també han après a crear codis QR, pàgines web, a distribuir diners, a enviar correus electrònics o a posar-se d'acord, entre d'altres.
Per tal d'organitzar la marxa solidària, a més, els alumnes han hagut de ser capaços de repartir les tasques que s'havien de dur a terme. En aquest sentit, han creat diferents comissions com, per exemple, les de recorregut, cartells i fulletons, sorteig o instagram.
#JoEmCorono
L'actriu Natalia Sánchez i l'actor Marc Clotet van crear la iniciativa ciutadana #JoEmCorono durant el confinament perquè consideraven urgent destinar recursos a la investigació de la covid. L'objectiu de la proposta és mobilitzar persones i empreses per recaptar fons per a projectes que contribueixin en la investigació sobre eines de detecció, tractaments i vacunes contra el coronavirus. #JoEmCorono ja ha recaptat més de 2,5 milions d'euros amb les aportacions de més de 75.000 donants.