6 març de 2023 a les 9:20
L'equip malgratenc ha quedat sisè al 23è Campionat de Catalunya de Grups Xous i Quartets, que s'ha disputat aquest cap de setmana al Palau d'Esports de Granollers. La patinadora malgratenca Paula Fontrodona s'ha proclamat campiona de Catalunya amb el Tona i set esportistes malgratencs també aniran al Campionat d'Espanya amb el Maçanet
16.11 punts són els que va aconseguir l'equip de xou júnior del Club Esportiu Malgratenc de Patinatge Artístic ahir al Campionat de Catalunya. L'equip va ser sisè amb Sköl! Una proposta que convida els espectadors "a salpar a la mar cap a allò desconegut; a conquerir per garantir la supervivència". Amb aquest resultat, les patinadores malgratenques han aconseguit classificar-se pel Campionat d'Espanya, que tindrà lloc els dies 31 de març i 1 d'abril a Alcoi.
Per altra part, la patinadora malgratenca Paula Fontrodona es va proclamar campiona de Catalunya (39.90) amb el grup petit del CPA Tona i la coreografia Salva-la; i l'Associació de Patinatge Artístic Maçanet, amb set esportistes malgratencs a l'equip, va ser sisè (21.24) en la categoria de grups grans. El conjunt es va presentar al campionat català amb la coreografia Dolom. Els dos equips també es van classificar pel 21è Campionat d'Espanya Grups Xou grans, petits i quartets sènior, que es farà a Barcelona del 24 al 26 de març.