26 juliol de 2021 a les 8:22
L'Associació de Veïns de Can Palomeres s'ha mostrat satisfeta amb la celebració de les seves festes que s'han tornat a celebrar aquest dissabte després que el 2018 els veïns decidissin fer un descans per manca de relleu generacional a l'entitat. Enguany, el veïnat ha rebut el suport de l'Ajuntament a l'hora d'organitzar les activitats. Ara, l'associació també espera que l'administració els ajudi a arranjar el seu local
Jocs per a infants, twirling, sevillanes i l'actuació del grup D-Rumbaos han estat les propostes que s'han inclòs a les festes del barri de Can Palomeres, que s'han recuperat aquest dissabte després que l'any 2018, coincidint amb el seu 25è aniversari, els veïns i veïnes decidissin deixar d'organitzar-les per manca de relleu generacional.
Natividad Lázaro, presidenta de l'Associació de Veïns de Can Palomeres, ha valorat positivament el fet que s'hagin recuperat les festes. Lázaro, que ha agraït el suport de l'Ajuntament, desitja que els veïns i veïnes s'animin a participar de les activitats de l'entitat i col·laborin en la seva organització.
A banda de recuperar les festes del barri, els veïns i veïnes de Can Palomeres també voldrien arranjar el local de l'associació. Lázaro considera que aquesta actuació és clau per "obrir l'entitat als veïns".