24 març de 2022 a les 13:21
Després d'haver assistit a la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR) el mes de gener, Malgrat de Mar es promociona turísticament des d'avui dijous i fins diumenge al Salon des Vacances que se celebra a Brussel·les, a Bèlgica
La tècnica de Turisme de l'Ajuntament de Malgrat de Mar, Ester Gil, ha explicat a Ona Malgrat que avui dijous l'afluència de públic "és molt bona, sobretot de turistes sèniors, gent gran que ja està planificant les seves vacances a diferents llocs d'Europa". Segons Gil, les previsions de visites al Salon des Vacances per aquests propers dies són molt bones, tenint en compte que "hi ha moltes ganes de tornar a viatjar, aquesta és la sensació que tenim avui que és el primer dia".
Malgrat de Mar es promociona al pavelló 1, al mostrador Costa Barcelona-Maresme, juntament amb poblacions com Calella, Pineda de Mar i d'altres de la Costa Brava. La previsió és que demà divendres i el cap de setmana el Salon des Vacances rebi la visita de públic jove i famílies. El Salon des Vacances es dirigeix especialment al consumidor final, tot i que també compta amb la presència de les principals agències de viatges i operadors belgues. A la darrera edició celebrada de forma presencial l'any 2020 va comptar amb 800 expositors i més de 93.000 visitants.
La propera acció promocional de Malgrat de Mar serà a Expovacaciones, a Bilbao, els dies. 6, 7 i 8 de maig.