Resuming podcast

9 desembre de 2021 a les 10:54

El Top King Training Center s’endú dues medalles d’or i una de bronze al Campionat d’Espanya per clubs

Compartir

El certamen, que es va disputar a Benidorm entre els dies 4 i 7 de desembre, va finalitzar amb les victòries de Lenni Viñolas, Mariona Regí i Nicolo Pagoria

El centre malgratenc està d’enhorabona i, és que, aquest cap de setmana cinc dels seus esportistes han deixat la seva marca a Benidorm. Aquest era el primer Campionat d’Espanya per clubs al qual es presentava el Top King Training Center i els resultats obtinguts han sigut bons per la majoria dels participants del club. 

Lenni Viñolas i Mariona Regí van obtenir les medalles d’or. Ambdues distincions se sumen a les que els dos esportistes ja tenen acumulades. D’una banda, Viñolas guanya l’or després d’haver-lo guanyat també a l’Open de Montpellier. D’altra banda, Mariona Regí guanya l’or a la seva primera sortida fora de l’àmbit regional i el suma al que va aconseguir en el Campionat de Catalunya. 

Nicolo Pagoria, per la seva banda, va guanyar el bronze a la seva sortida fora de Catalunya i en el seu primer any a l’equip de competició. A més dels tres guardonats, també hi van participar Pau Salvà qui va aconseguir una sisena posició i Izan Santos qui finalment no es va classificar.

L'equip de tècnics estava format per la Mestra Joana Martínez, del Top King Malgrat, i el Mestre Pablo Martín, del  Taekwondo Crazy Jumpers.