18 gener de 2022 a les 7:59
La Comissió Delegada per a la Covid-19 de la Generalitat ha confirmat que el toc de queda acabarà aquesta setmana, tal com es va anunciar fa uns dies. El Govern acabarà de tancar avui els darrers detalls de les mesures
El toc de queda va entrar en vigor el 24 de desembre i, avalada pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, s'havia prorrogat fins al pròxim 21 de gener, juntament amb la limitació de les trobades socials a deu persones. La Comissió Delegada per a la Covid-19 ha confirmat que la darrera nit amb toc de queda serà la de dimecres a dijous.
Per altra part, avui s'acabaran de tancar els darrers detalls pel que fa a les restriccions, més enllà de la limitació de la mobilitat nocturna. La reducció dels aforaments o el tancament de l'oci nocturn són altres mesures que encara es troben en vigor a Catalunya.