27 febrer de 2015 a les 7:21
El CT Sant Andreu serà aquest diumenge el primer rival del Tennis Malgrat al Catalunya Terceres, la màxima categoria del tennis català amateur. El partit es disputarà a les pistes de l'equip local a partir de les 9 h. Des del club asseguren que "el fet de jugar a casa serà una gran ajuda per intentar passar la primera ronda i assolir els quarts de final", requisit imprescindible per mantenir la categoria.
El primer equip del Tennis Malgrat es va proclamar subcampió del Catalunya Terceres l'any passat. L'entitat assegura que "la final de l'any passat va ser històrica" i reconeix que serà "difícilment repetible". Tot i això, des del club diuen que "l'equip té moltes ganes i molta il·lusió per poder fer un bon paper".
Actualment, el conjunt local està format per Jordi Solé, Micki Viadas, Jacob Campaña, Adrià Lozano i Cristian Martínez.