Resuming podcast

6 març de 2015 a les 11:56

El Tennis Malgrat s'enfrontarà diumenge al CT La Salut als quarts de final del Catalunya Terceres

Compartir

L'equip local ha aconseguit arribar als quarts de final del Catalunya Terceres Or després de superar aquesta setmana al Sant Andreu. El CT Malgrat s'enfrontarà diumenge a La Salut de Barcelona, un rival que des del club consideren "molt dur i que es va imposar al Sabadell amb comoditat en primera ronda".

Actualment, el conjunt local està format per Jordi Solé, Micki Viadas, Jacob Campaña, Adrià Lozano i Cristian Martínez.