9 març de 2015 a les 10:44
L'equip local va perdre contra La Salut per quatre a un. El Club Tennis Malgrat ha explicat en un comunicat que el conjunt malgratenc "va estar lluitant per l'eliminatòria en tot moment" i ha destacat la importància per l'entitat d'haver pogut "tornar a estar en l'elit del tennis català, entre els 8 millors equips de Catalunya".
Després de quedar eliminat als quarts de finals, el Tennis Malgrat se centrarà ara en la Lliga Catalana Comarcal. Actualment, l'equip està format per Jordi Solé, Adrià Lozano, Micki Viadas, Cristian Martínez i Jacob Campaña.
No results found for ""