Resuming podcast

24 març de 2014 a les 12:02

El Tennis Malgrat acaba subcampió del Catalunya de Terceres Or

Compartir

El Club Tennis Malgrat no va poder vèncer ahir l'RCT Barcelona a la gran final del Campionat de Catalunya de Terceres Or, la màxima categoria. L'equip malgratenc, format per Jordi Solé, Micki Viadas, Adrià Lozano, Jacob Campaña i Cristian Martínez, va caure en els cinc individuals davant dels barcelonins, que han dominat la competició en els darrers anys.

Tot i la derrota, però, els tècnics del CT Malgrat, Xavi Quesada i Jordi Torrent, s'han mostrat molt satisfets amb el segon lloc al campionat. Des del club també han agraït el suport que l'equip ha rebut per part de l'afició. Segons l'entitat, més d'un centenar de persones es van desplaçar ahir fins a Barcelona per assistir a la final.