Resuming podcast

13 octubre de 2021 a les 10:53

El taekwondo malgratenc guanya a l'Open Ciudad de Pamplona

Compartir

Aquest cap de setmana Alberto Llorens va guanyar l'or en la categoria cadet del certamen de Taekwondo que es disputa a la ciutat navarresa

Tot i això, no ha sigut l'únic que ha obtingut bons resultats a la competició, i, és que altres esportistes de malgrat també han celebrat les seves victòries a Pamplona. En la modalitat de Poomsae, els benjamins Emma Becerra i Izan Santos van guanyar l'or i la plata, respectivament, de la seva categoria. En modalitat de combat, Joel Díaz va guanyar la primera posició, però va haver d'abandonar per una lesió i Álex Farreras i Pau Salvà van disputar les primeres competicions de les noves categories. El primer com a júnior i el segon com a cadet.