30 maig de 2022 a les 12:03
El partit, que es va disputar dissabte al Pavelló Municipal Parc Colomer de Santa Susanna, va acabar amb un resultat de 55-66. Tot i que aquest era el darrer partit de les fases de permanència a Segona Catalana, l'AECAM tindrà una última oportunitat en camp neutral contra el CB Torelló
Jose Capo, president de l'Agrupació Esportiva Clubs Alt Maresme (AECAM), ha explicat que el partit contra el CB Les Franqueses es va acabar decidint a la quarta part després dels tres primers quarts "molt igualats". "En l'últim quart, l'equip de Les Franqueses va agafar un avantatge que va ser insalvable pels nostres jugadors", comenta Capo. El resultat 55-66 deixa, per ara, l'AECAM fora de Segona Catalana. L'equip local tindrà, però, una altra oportunitat per mantenir la categoria en un partit contra el Torelló que es jugarà en terreny neutral.
Capo ha reconegut que l'equip sènior es va esforçar molt en el partit contra Les Franqueses. El president del club diu que si no s'aconsegueix mantenir la categoria, baixar a tercera "no és cap problema". "Continuarem igual d'encantats i contents amb els nostres jugadors i el nostre club", assegura Capo.
Finalment, Capo ha volgut fer un agraïment a totes les persones que dissabte van apropar-se fins a Santa Susanna per animar l'equip.