Resuming podcast

27 maig de 2022 a les 9:53

El sènior de Segona Catalana de l'AECAM lluitarà per la permanència aquest dissabte a casa

Compartir

L'equip local jugarà contra el CB Les Franqueses al Pavelló Municipal Parc Colomer de Santa Susanna aquest dissabte a les 19.30 h

El conjunt sènior B de l'Agrupació Esportiva Clubs Alt Maresme, l'AECAM, lluitarà per mantenir-se a Segona Catalana aquest dissabte en un partit contra el Club Bàsquet Les Franqueses que es disputarà al Pavelló Municipal Parc Colomer de Santa Susanna. Jose Capo, president del club, anima a malgratencs i malgratenques a donar suport a l'equip local.

A banda del partit de bàsquet de demà, l'AECAM té altres cites esportives aquest cap de setmana. D'una banda, l'equip sènior de Territorial juga diumenge a les 17.45 h contra el Bàsquet Sant Sadurní; i, d'altra banda, el sènior masculí de Primera Catalana s'enfronta al Qbasket Sant Cugat 1 també diumenge a les 19.15 h. Els dos equips jugaran fora de casa.