Resuming podcast

3 juny de 2022 a les 9:07

El sènior de Segona Catalana de l'AECAM es jugarà la permanència aquest dissabte contra el Torelló

Compartir

El partit de bàsquet tindrà lloc demà dissabte a les 20 h al Poliesportiu Municipal Eusebi Millan de Mataró. Aquest és l'últim cap de setmana de competicions pel club

L'equip sènior de Segona Catalana de l'Agrupació Esportiva Clubs Alt Maresme, l'AECAM, tindrà una nova oportunitat per mantenir la categoria aquest dissabte a Mataró. S'enfrontarà al Club Bàsquet Torelló en terreny neutral: al Poliesportiu Municipal Eusebi Millan de Mataró. 

L'AECAM anima a malgratencs i malgratenques a desplaçar-se fins a Mataró per donar suport a l'equip local.