8 juny de 2022 a les 8:46
Amb un resultat de 72-53, l'AECAM va aconseguir vèncer dissabte passat el Torelló en un partit que es va disputar al Poliesportiu Municipal Eusebi Millan de Mataró. La victòria ha permès a l'equip garantir la permanència a Segona Catalana
"Objectiu assolit, en aquest cas, amb patiment fins a l'últim partit", diu Jose Capo, president de l'Agrupació Esportiva Clubs Alt Maresme. El sènior b de l'AECAM podrà continuar jugant la temporada que ve a Segona Catalana després d'haver derrotat aquest cap de setmana el Torelló en un partit que, segons detalla Capo, va començar "amb molts nervis" però que va acabar amb un bon resultat.
Capo ha volgut agrair el suport que l'equip va rebre per part dels aficionats. També ha donat les gràcies als jugadors, i a David Sevillano, Javi Clopés i Quique, que han entrenat l'equip aquesta temporada.
Amb el partit d'aquest cap de setmana, l'AECAM tanca la temporada de bàsquet d'enguany. El club tornarà a arrencar motors durant el mes de setembre.