Resuming podcast

13 novembre de 2014 a les 8:21

El reglament del servei de mediació, al ple de novembre

Compartir

Un dels temes més importants que es debatran al ple d'aquest dijous serà el reglament del servei públic de mediació ciutadana i resolució de conflictes. El servei, que entrarà en funcionament l'any vinent, s'adreça a la ciutadania i consistirà a posar a l'abast dels interessats eines per solucionar els conflictes mitjançant el diàleg. El servei municipal de mediació atendrà problemes veïnals (sorolls, animals i activitats entre altres), de comunitats de propietaris, familiars (excepte separacions i divorcis), escolars, malentesos i desacords, prevenció de conflictes i presa de decisions.

El ple de novembre també inclourà l'aprovació inicial del reglament de segona activitat de la policia local, l'aprovació de la revisió anual del Padró Municipal d'Habitants i sis sancions per incompliment de la normativa de tinença de gossos perillosos.

CiU, a més, presentarà una moció a través de la qual proposarà rebutjar la indemnització amb fons públics del projecte Castor. CiU explica en un comunicat que amb aquesta proposta "vol evitar que el cost de la indemnització l'acabin pagant els consumidors a través de la factura del gas".

El ple de novembre, amb 13 punts a l'ordre del dia, començarà avui a les 19h. El podran seguir en directe a través del 107.4 FM d'Ona Malgrat i dels canals de Twitter de l'Ajuntament i de la ràdio.


20141112103203.serra.mocio-1.mp3