Resuming podcast

7 abril de 2014 a les 9:49

El rebut de l'aigua puja un 0,8% a Malgrat

Compartir

La companyia que subministra l'aigua a Malgrat ha demanat al ple que aprovi un increment d'un 1,3% de la quota que fixa l'aigua i dels litres consumits. Segons el regidor de Serveis Econòmics, Antoni Puignou, aquest augment es traduirà en una pujada del rebut que "oscil·larà entre el 0,8% i el 0,9%", i suposarà que "cada vivenda pagarà entre 15 i 20 cèntims més cada mes".

Puignou considera que l'augment és "raonable" perquè l'últim increment es va aplicar al setembre del 2011 i, des d'aleshores, "l'IPC d'aquest període ha augmentat aproximadament un 3%", "bastant menys de la meitat d'aquest augment".

La pujada del 0,8% del rebut de l'aigua ha comptat amb els vots a favor del Partit dels Socialistes de Catalunya i del Partit Popular. Esquerra Republicana de Catalunya i Iniciativa per Catalunya - Els Verds - Esquerra Unida i Alternativa han votat la proposta en contra. Convergència i Unió s'ha abstingut.


20140404145411.puignou.aigua-1.mp3
20140404145411.puignou.aigua-2.mp3