Resuming podcast

22 juny de 2026 a les 12:41

El PSC destaca el medi ambient i la sostenibilitat com una prioritat local de cara a les properes eleccions

Compartir

El PSC posa com a prioritat el medi ambient i la sostenibilitat “com un dels eixos principals del proper programa local socialista”. Així s’ha destacat al darrer acte del partit que s’ha celebrat divendres a l’Arxiu Municipal.

La sessió ha comptat amb la participació de Xesco Gomar, president delegat de l’àrea d’espais naturals i infraestructura verda de la Diputació de Barcelona i també amb l’alcaldessa de Malgrat, Sònia Viñolas.

Durant la trobada s’ha parlat de seguir apostant per la “infraestructura verda” a Malgrat i defensar espais com el Molí de la Sal i les Mines de Can Palomeres. A més, també ha sorgit en el debat la renaturalització del Delta de la Tordera i la gestió de residus

En declaracions a Ona Malgrat, Xesco Gomar ha defensat el nou sistema de recollida selectiva que s’implantarà a Malgrat a partir del novembre, tenint en compte que és un model que també s’aplica a municipis més grans com Mataró i que afirma que “esta funcionant”. Pel que fa a la situació del Delta de la Tordera, Gomar considera que les administracions han de posar sobre la taula el debat per afrontar qui ha d’indemnitzar al càmping i trobar la solució més viable per renaturalitzar el Delta alhora que es defensa la pagesia.

L’acte dels socialistes va comptar amb la participació d’una quinzena de persones.