22 octubre de 2021 a les 13:46
Aquesta és una iniciativa que pretén desenvolupar recursos per a joves a través de l’actuació al carrer. A partir d’aquest dissabte, dos educadors socials tornaran al carrer per acompanyar els joves i adolescents de Malgrat fins al proper mes de juny. Els dijous, també, estaran en els centres educatius de secundària durant l’esbarjo
Després de la bona rebuda que la prova pilot va tenir durant els mesos d’abril a juny, la Regidoria de Joventut ha impulsat de nou el projecte. Es durà a terme des d’aquest dissabte fins al juny i pretén seguir ajudant als i les joves malgratencs i malgratenques. Aquest és un projecte que va sorgir davant la necessitat d’ajudar els joves després de la pandèmia. En dona més detalls, Sergio Ortín, regidor de Joventut.
En aquest sentit, el regidor de Joventut, Sergio Ortín, explica que aquesta vegada han modificat dos aspectes en relació amb la prova pilot. D’una banda, han afegit un coordinador que es dedicarà a la formació i l’ajuda a les escoles.
D’altra banda, afegeix que aquesta vegada s’acostaran als centres de secundària per tal de dur a terme les seves accions. Tot i això, no deixaran d’actuar al carrer, tal com van fer a la prova pilot.
El servei s’oferirà tres dies a la setmana -dijous, divendres i dissabtes de 17h a 20h- amb accions al carrer. També, però, els educadors socials assistiran els dijous al matí als centres educatius per acompanyar els joves durant l’hora d’esbarjo.