Resuming podcast

2 setembre de 2014 a les 12:03

El projecte d'ampliació de l'edifici del GEM rep una subvenció de 51.000 euros

Compartir

El projecte d'ampliació i rehabilitació de la seu del GEM inclou una nova nau de 212 metres quadrats distribuïts en una planta baixa i un pis. Aquest espai es construirà just al costat de l'edifici que l'entitat té actualment a Can Feliciano. La previsió és que l'obra costi uns 225.000 euros.

Amb els 51.000 euros de la subvenció de la Diputació de Barcelona es podrà fer, a més, un boulder a l'interior de la nova nau. L'alcaldessa Conxita Campoy ha valorat positivament que la Diputació faci aquesta aportació econòmica i ha explicat que "al mes de novembre o desembre es pot començar l'obra".

El següent pas és ara aprovar de manera definitiva el pla especial que s'ha hagut d'elaborar per tal de dur a terme l'actuació. Aquest serà, precisament, un dels punts que s'han inclòs a l'ordre del dia del proper ple municipal, que tindrà lloc aquest dijous 4 de setembre.

 


20140902134614.campoy.subvencio-1.mp3